16:26 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت ملی نفت لیبی

از پایان محاصره نفت لیبی خبری نیست
نماد برتر- یک روز پس از لغو وضعیت اضطراری سراسری برای تولید نفت، ارتش ملی لیبی اعلام کرد تعطیلی بنادر و میادین نفتی تا زمانی که خواسته‌هایش برای توزیع درآمدهای نفتی برآورده نشود، ادامه خواهد یافت.
روند کاهشی نفت از سرگرفته شد
نماد برتر- قیمت نفت تحت تاثیر ضعیف شدن خوشبینی به احیای تقاضا برای سوخت به دلیل افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و احتمال ازسرگیری صادرات نفت لیبی، در معاملات روز سه‌شنبه کاهش پیدا کرد.
بزرگترین عاملی که در بازارهای نفت نادیده گرفته شد
پایگاه خبری راد: قیمت‌های نفت به دلیل دل‌شوره بازار نسبت به کندی رشد اقتصاد جهانی به شدت کاهش پیدا کرد اما بازارها احتمال اختلال جدی در روند عرضه لیبی به دلیل جنگ داخلی در این کشور را نادیده گرفته‌اند.
نفت از صعود بازماند
پایگاه خبری راد: قیمت نفت که روز جمعه به بالاترین حد در پنج ماه اخیر صعود کرده بود، روز دوشنبه کاهش یافت اما نگرانی‌ها نسبت به محدودیت عرضه جهانی همچنان از قیمت‌ها پشتیبانی می‌کند.
اوج‌گیری قیمت نفت با تشدید خشونت در لیبی
پایگاه خبری راد: نفت روز جمعه تحت تاثیر اوج‌گیری خشونت‌ها در لیبی و آمار اقتصادی مطلوب چین، ضرر شدیدی را که در اوایل معاملات داشت، جبران کرد و هفته را با قیمت بالاتری به پایان رساند.
دوبرابر شدن تولید نفت لیبی
پایگاه خبری راد: رییس شرکت ملی نفت لیبی اعلام کرد لیبی به شرط بهبود شرایط امنیتی و ثبات داخلی در نظر دارد تولید نفت خود را تا سال ۲۰۲۱ بیش از دو برابر افزایش داده و به ۲.۱ میلیون بشکه در روز برساند.
بهبود قیمت نفت در 28 آذر ماه
پایگاه خبری راد: قیمت نفت پس از کاهش در سه روز گذشته که ناشی از نگرانی‌ها نسبت به مازاد عرضه و کندی اقتصاد جهانی بود، روز چهارشنبه تحت تاثیر تثبیت بازارهای سهام بهبود یافت.
صعودی شدن مجدد قیمت نفت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز سه‌شنبه تحت‌تاثیر اختلال در صادرات نفت لیبی از میدان نفتی شراره افزایش یافت.
مذاکرات اوپک درباره کاهش تولید نفت به بن‌بست خورد
پایگاه خبری راد: دیدار رسمی وزیران نفت اوپک درباره توافق کاهش تولید نفت روز پنج‌شنبه در مقر این سازمان در وین بی‌نتیجه به پایان رسید و این گروه کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست خود را لغو کرد.
تکرار موفقیت اوپک در کنترل بازار نفت !
پایگاه خبری راد: اوپک و متحدانش مصمم هستند با کاهش تولید نفت در سال ۲۰۱۹، از تکرار ریزش قیمت چهار سال پیش جلوگیری کنند.
ریزش قیمت نفت متوقف شد
پایگاه خبری راد: قیمت نفت به دنبال گسترش اعتصاب کارکنان نفتی در نروژ که نگرانی‌ها نسبت به اختلالات بیشتر عرضه به بازار را تقویت کرد، در معاملات روز سه‌شنبه از پایین‌ترین قیمت خود در بیش از سه ماه اخیر فاصله گرفت و افزایش یافت.
کاهش قیمت نفت در پی تصمیم جنجالی ترامپ
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه به دنبال فروکش کردن نگرانی‌ها نسبت به اختلالات عرضه و از سرگرفته شدن فعالیت‌های صادراتی بنادر لیبی و همچنین احتمال برداشت آمریکا از ذخایر نفت استراتژیک خود، کاهش یافت.
سقوط هفتگی سنگین قیمت نفت در پی آسودگی خاطر بازار
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز جمعه افزایش یافت اما تحت تاثیر افزایش صادرات نفت لیبی که نگرانی‌ها نسبت به محدودیت عرضه را برطرف کرد و همچنین تشدید اختلافات تجاری جهانی، ضرر چشمگیری را در هفته گذشته متحمل شد.
سقوط چشمگیر قیمت‌ نفت در هفته پرتلاطم
پایگاه خبری راد: نفت در معاملات روز جمعه تغییر قیمت چندانی نداشت اما با نوسانات شدیدی که در هفته جاری تجربه کرد با کاهش قیمت هفتگی قابل توجهی روبرو شد.
افزایش قیمت نفت برای جبران ضرر سنگین
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز پنج شنبه پس از اینکه لیبی اعلام کرد صادرات نفت را ازسرخواهد گرفت، افزایش یافت و بخشی از ضرر سنگین روز گذشته را جبران کرد.